פרסום בטיקטוק

רוב בעלי העסקים כבר יודעים שכדאי לפרסם ברשתות חברתיות. כולם מכירים את פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב – ולעומת זאת טיקטוק עדיין נתפשת בידי רבים בתור “הרשת הזו של הילדים והריקודים המוזרים”. המציאות בפועל שונה לגמרי: פרסום בטיקטוק מתאפיין במחיר נמוך לקליק, באפשרות להגיע לקהלי יעד מגוונים ובהזדמנות אמיתית להרחיב את הפעילות העסקית. Impressive מסייעת לכל מי שרוצה ליהנות מהיתרונות של קידום בטיקטוק למצות אותם באופן מיטבי.

פרסום בטיקטוק עם אורי שחם
אורי שחם - מנכ"ל ובעלים

תהליך קידום בטיקטוק איתי עובד כך:

בחינת אתר וחשבון הטיקטוק של העסק וכלל הפעילות שבוצעה בו עד היום לטובת פעילות הפרסום.

ביצוע של מחקר מתחרים מעמיק ושיחות עומק עם הלקוח על אופי העסק - להבנת השוק והפוטנציאל.

הפקת דו"ח מצב של חשבון הטיקטוק הקיים + המלצות לשיפור + מעבר מסודר ביחד עליהן.

קביעת ימי צילום מקצועיים עם צוות צילום מקצועי לטיקטוק - לצורך שדרוג התכנים בעמוד ויצירת חומרים חדשים

אני לא מומחה הטיקטוק היחיד בארץ - אבל אני בהחלט יכול לעזור:

✔️ אני מומחה דיגיטל בעל 10 שנות ניסיון ומאות עסקים שעברו מהפך ביחד איתי בדרך להצלחה

✔️ אני סופר פדנט ומקצועי, ואעביר לכם דו”ח מקיף על הפעולות שיש לבצע בחשבון הטיקטוק שלכם לטובת שיפורו

✔️ אני עובד עם עשרות משפיענים שיכולים לבצע בעבורכם גם פרסום בטיקטוק באופן אורגני ועקיף

✔️ אצלי עובדים רק עם חומרים מקצועיים שמפיקים בימי צילום מרוכזים לטובת פרסום ממומן בטיקטוק שיעבוד באמת

✔️ אשמח להפנות אתכם לכמה לקוחות ממליצים שרק תרצו, כדי שתהיו שקטים

השתכנעתם שכדאי לדבר?
השאירו פרטים:

היתרונות של קידום בטיקטוק עם Impressive Digital:

  1. 10 שנות ניסיון – בשיווק דיגיטלי על כל המרכיבים שלו: תכנון אסטרטגי, סושיאל, מיתוג, קידום אתרים אורגני ועוד.
  2. מומחים בפרסום ברשתות חברתיות – תוך התאמת התכנים לקהל היעד הספציפי של כל רשת, ובפרט כמובן טיקטוק.
  3. יכולות מוכחות בהפקת סרטונים ממירים – במסגרת השירות שלנו, נארגן בעבורכם ימי צילום מקצועיים עם אנשי תוכן מומחים לטיקטוק שייצרו בעבורכם קליפים מושלמים לעולם הייחודי של טיקטוק (ולערוצי סושיאל נוספים כמו פייסבוק ואינסטגרם).
  4. אנשי ונשות מקצוע מעולים ומעולות – עם אהבה לעבודה, שליטה מלאה בתחומים שבהם החברה פועלת, יושרה מוחלטת ושירות מכל הלב.
  5. מגוון רחב של לקוחות – אחרי שכבר עזרנו ללקוחות גדולים וקטנים, ותיקים וחדשים, בשלל תחומים, אנחנו יודעים לעשות קידום בטיקטוק לכל עסק, גם לשלכם, ובמיוחד לעזור לכם לייצר פרסום בטיקטוק אפקטיבי להפליא שיביא לכם לקוחות ששווים הרבה מאד כסף לעסק.

טיקטוק - לא רק לצעירים!

טיקטוק הגיחה לחיים שלנו, או ליתר דיוק בשלב הראשוני לחיים של הילדים שלנו, אי שם ב-2017. האופי הקליפי שלה וההתבססות המוחלטת על וידאו משכו מיד קהל צעיר ונלהב, ותוך 4 שנים האפליקציה הפופולארית כבר הגיעה למיליארד משתמשים פעילים.

כיום, טיקטוק היא כבר רשת חברתית מגוונת מאוד. הנתונים באופן טבעי משתנים כל הזמן, אבל כדאי לדעת שנכון ל-2024, רק 30% מהמשתמשים ברשת הם מתחת לגיל 18. עוד כ-30% נמצאים בטווח הגילאים 20 עד 29, ו-2 מכל 5 משתמשים הם בני 30 ומעלה, כאשר רבים מהם בני +40 ואפילו מבוגרים יותר.

המסקנה המתבקשת: אם קהל היעד שלכם צעיר, פרסום ממומן בטיקטוק הוא חובה. אם קהל היעד שלכם מבוגר יותר, גם כן כדאי מאוד לשלב קידום בטיקטוק בארגז הכלים של השיווק הדיגיטלי. ואם העסק שלכם עוסק בעולמות ויזואליים כמו עיצוב ואוכל – פרסום ממומן בטיקטוק הוא באופן חד משמעי אפיק שיכול להכניס לכם המון לקוחות חדשים.

המודל של פרסום ממומן בטיקטוק - איך זה עובד?

  1. ב-2022 דיווחה טיקטוק שהגיעה לרף ה-2 מיליארד משתמשים, כאמור בקשת רחבה של גילאים (אגב, יש מעט יותר גברים מנשים). הדבר בא לידי ביטוי גם בגידול המתמשך, והמשמעותי, בהכנסות של החברה הסינית בזכות האופציה של קידום ממומן בטיקטוק: ב-2021 שילמו עסקים מכל רחבי העולם 4.6 מיליארד דולר עבור פרסום בטיקטוק, ב-2022 כבר הגיעו ההכנסות מהקידום הממומן ליותר מ-11 מיליארד דולר וב-2023 ההכנסות מפרסום ממומן בטיקטוק כבר הגיעו למעל מ-18 מיליארד דולר!

    מודל התשלום פשוט, וזהה למעשה לזה של פרסום בגוגל: כל מפרסם מציע מחיר מסוים עבור כל לחיצה על הסרטון שהוא מעלה, כשהתקציב המינימלי הוא 50$ ליום. בהתאם להצעת המחיר נקבע היקף החשיפה, וזהו גם אחד היתרונות המשמעותיים של קמפיין בטיקטוק – בפועל אפשר להציע סכומים נמוכים, לפעמים אפילו סנטים בודדים, ולהגיע למספר עצום של משתמשים.

הטירגוט מדויק במיוחד - ולכן הפרסום בטיקטוק אפקטיבי מאוד

אחרי שנרשמים לחשבון “טיקטוק לעסקים” שמאפשר פרסום ממומן בטיקטוק, אפשר להתחיל לייצר קמפיינים. עבור כל קמפיין ניתן לבחור את המטרה, מבין 5 אופציות אפשריות:

  1. העלאת מודעות – Awareness
  2. צפיות בסרטון – Video Views
  3. תנועה – Traffic
  4. המרות – Conversions
  5. הורדת אפליקציה – App Install

לאחר מכן, מפלחים את קהל היעד של הקמפיין: גיל, מיקום גיאוגרפי, מגדר, תחומי עניין ופרמטרים רלוונטיים נוספים. בחירות מדויקות עוזרות לאלגוריתם של טיקטוק להציג את הסרטון המקודם בדיוק למי שאתם רוצים שייחשף אליכם.

עוד דרך למקסם את התועלת של קידום בטיקטוק היא לבחור מילות מפתח נכונות והאשטגים חכמים לכל סרטון, ועוד יותר חשוב: לוודא שהתוכן גם יצירתי, גם מקורי, גם מושך תשומת לב, גם מעניק ערך נוסף וגם מכוון אל קהל היעד.

קידום בטיקטוק באופן ממומן
(תמונה: Canva Pro)

למי מתאים הפרסום בטיקטוק?

המשתמשים בטיקטוק אוהבים מאוד את הרשת, ובמידה מסוימת אפילו מתקשים לצאת ממנה אחרי שנכנסו. סקר שנערך ב-2022 בארה”ב גילה ש-3 מכל 5 בני ובנות ה-18-25 עם חשבון טיקטוק נכנסו אליו מדי יום, וגם בגילאי 25-54 שיעור השימוש היומיומי גבוה – כ-50%. לפי סקר אחר, בני ובנות ה-18 ומעלה מבלים בטיקטוק בממוצע 46 דקות ביום, כשלשם השוואה בפייסבוק הממוצע הוא רק 30 דקות – סיבה טובה לנצל את האופציה של פרסום בטיקטוק.

נתון רלוונטי במיוחד לגבי קידום ממומן בטיקטוק הוא האופן שבו נתפשות מודעות: 2 מכל 3 משתמשים מתארים את הפרסומת כמעניינות וכיפיות, ואפילו כקובעות טרנדים ומעוררות השראה. בהתאם, לא מפתיע לגלות שמאז 2019, כשנפתחה האופציה של פרסום ממומן בטיקטוק, כולם שם: נייקי, אפל ועוד ועוד מותגים בינלאומיים מובילים וגם עסקים מקומיים במגוון תחומים – קרוב לוודאי שגם אתם תוכלו להרוויח יותר בזכות קמפיין טיקטוק.

איך לפרסם בטיקטוק בחוכמה?

השאלה איך לפרסם בטיקטוק מורכבת בעצם מ-2 שאלות נפרדות: איך עושים זאת טכנית ואיך עושים את זה נכון כדי למקסם את התועלת. מבחינה טכנית, התשובה פשוטה יחסית – פותחים כאמור חשבון “טיקטוק לעסקים”, מחכים לאישור וכשזה מתקבל נכנסים לממשק הידידותי והנוח ומעלים קמפיינים.

התשובה לשאלה איך עושים את זה נכון כבר מורכבת יותר. הבסיס הוא יצירת וידאו שגם ידבר בשפה של המשתמשים בטיקטוק, גם יתבלט בין כל התכנים וגם יציג אתכם באור הרצוי והמחמיא ביותר. מרכיב חיוני נוסף של פרסום ממומן בטיקטוק שמניב מקסימום פירות הוא תשומת לב לכל פרט בכל קמפיין – מבחירת מטרה ושעת העלאת הסרטון, דרך ההאשטגים ועד לפילוח.

המומחיות של Impressive Digital באה לידי ביטוי בשני האלמנטים הקריטיים הנ”ל של קידום בטיקטוק. אנחנו יודעים ליצור סרטונים מקוריים וממירים, ויודעים איך לבנות קמפיין שימנף את הסרטונים (כולל כמובן אלה שלכם, אם יש לכם תכנים מתאימים) באופן המשתלם ביותר. איתנו קידום ממומן בטיקטוק הוא מהלך פורץ דרך שישדרג במידה ניכרת את השיווק שלכם ואת הרווחים. רוצים לדעת עוד? השאירו פרטים.

רוצים לשמוע עוד? פנו אליי עוד היום:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא קמפיין טיקטוק:

איך מפרסמים בטיקטוק באופן נכון?

מאפיינים את הצרכים של העסק ואת קהל היעד, קובעים ימי צילום מקצועיים להפקת חומרים למספר חודשים קדימה ומטרגטים באופן מתקדם ומדויק את הקהל.

למה כדאי לכם לעשות קידום ממומן בטיקטוק דווקא איתנו?

עם 10 שנות ניסיון בתחום הדיגיטל, עבודה עם עשרות משפיענים ועשרות קמפיינים מוצלחים באמתחתנו – נראה לנו שאתם מבינים למה אנחנו…

Open chat
שלחו לי וואטסאפ >>
שלחו לי וואטסאפ
Call Now Button