קידום אתרים אורגני מול ניהול מוניטין

קידום אתרים מול ניהול מוניטין ההבדלים, המשמעות ושיטת העבודה, האם יש הבדל? האם מדובר על אותו הדבר בדיוק? ומה יותר מורכב ומסובך?
אז נכון, ניהול מוניטין וקידום אתרים זאת אותה פעולה בדיוק!
בכדי לנהל מוניטין של מותג מסוים צריכים לבצע קידום אורגני, מה שאומר באופן ברור שניהול מוניטין באינטרנט מתבסס בכולו על קידום אורגני.
הדרך להצליח בניהול מוניטין הוא למצוא מישהו מקצועי שיש לו ידע עמוק בביצוע פעולות קידום אורגני טכניות מתקדמות.
לאחר העדכונים האחרונים של גוגל ניתן לראות שאותן שיטות וטכניקות שעבדו בעבר בכדי לקדם אתרים כבר לא עובדות.
ויש להשתמש ולהתמקד דווקא בטכניקות יותר משוכללות בכדי להצליח לקדם אתרים בצורה אורגנית.
ההבדל המהותי הוא שבשונה מקידום אתרים אורגני שבו אנו צריכים לדרג אתר בעמוד הראשון של מנוע החיפוש והצלחנו להשיג את המטרה, בביצוע ניהול מוניטין אנחנו צריכים לדרג את כל העמוד הראשון על ביטוי מסוים!
כלומר לא מספיק רק אתר אחד אלא צריכים להתברג עם אתרים או כתבות על עמוד שלם! מה שהופך את המשימה להרבה יותר קשה ומורכבת בדי להתמודד עם הבעיה.

מהו קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני הוא אסטרטגיה חדשה שגוגל משתמשת בה כדי לדרג אתרים על סמך התוכן שלהם, ולא רק על הקישורים שיש להם. זוהי הנורמה החדשה לקידום אתרים ובעלי אתרים צריכים להיות מודעים לכך.
קידום אתרים אורגני הוא לא רק דירוג גבוה במנועי חיפוש כמו גוגל. זה גם קשור לבניית אמון בקרב הקהל שלך, הגדלת המרות והשגת לקוחות חדשים. מה שהופך את תהליך קידום אתרים אורגני להיות חלק בלתי נפרד מנהיול מוניטין ואת ניהול המוניטין להיות קידום אורגני.
בכדי לבצע קידום אורגני צריכים גם לנהל את המותג במקביל! רק בזכות בניית אמון וניהול נכון של המותג ניתן לקבל את האפקט המלא שרוצים מקידום אתרים אורגני.
בשלב הראשון להתברג כמה שיותר גבוה על כמה שיותר ביטויי מפתח בצורה אפקטיבית ונכונה, בשלב השני לנהל את המותג בצורה הכי אינטנסיבית שיש.

מהו ניהול מוניטין?

ניהול מוניטין הוא תהליך ניהול המוניטין של אדם או ישות.
התהליך נעשה על ידי ניסיון להשיג, לשמור ולהגן על המוניטין של מוצר, חברה, מוסד או אדם.
השירותים ניתנים על ידי אנשי מקצוע המכונים מנהלי מוניטין. הם משתמשים בטכניקות שונות כדי לנסות לצמצם כל פרסום שלילי שאדם או ישות עשויים לקבל.
ניהול מוניטין הוא שירות שעוזר לאזן את דעת הקהל על המותג או האדם למען תדמית טובה. זה גם עוזר להבטיח שהעסק שלכם יישאר “צף” מבלי להתמודד עם יותר מדי מכשולים בדרכך. חלק מהשירותים שניהול מוניטין מציע כוללים ניטור פלטפורמות מדיה חברתית והקמת בלוג עם תוכן חיובי כדי להגביר את שביעות רצון הלקוחות ולהגדיל את הנוכחות המקוונת; פנייה ישירה למשפיעני מדיה חברתית ולעיתונאים בכדי לפרסם כתבות חיוביות על שם המותג.

שתפו חברים

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

השאירו תגובה