מקדם אתרים פרילנסר

מקדם אתרים פרילנסר שיביא לכם תוצאות!

היי, אני אורי שחם, מקדם אתרים בגוגל אורגני כבר קרוב ל-10 שנים, נשוי למאיה ואב לנועם ואריאל. ניהלתי מחלקות של קידום אורגני וממומן לאורך שנים רבות באחת החברות הוותיקות והמובילות בארץ, עד אשר החלטתי לצאת לדרך עצמאית. לאורך שנותיי בתחום, קידמתי מאות אתרים (הן באופן ממומן והן באופן אורגני) בעשרות רבות של תחומים שונים; עסקים קטנים, בינוניים וגדולים. לכולם היה משותף דבר אחד – הם הצליחו ב-ע-נ-ק להתקדם בגוגל, להביא קהל רב לאתר העסק ולהרוויח ממנו סכומים גדולים של כסף. מקדם אתרים מקצועי יכול לשנות חיים של בעל עסק, ואין דבר שאני אוהב לעשות יותר מאשר את זה.

אם אתם רוצים למקסם את הנוכחות המקוונת שלכם ולממש את פוטנציאל העסק שלכם אונליין, שכירת שירותיו של פרילנסר מקדם אתרים תותח ובעל יכולות מוכחות תהיה הכרחית. 

כבר קרוב לעשור שאני מחויב להוביל עסקים לשיאים חדשים בתחום הדיגיטל. המטרה שלי היא להביא לכל לקוח שבוחר לעבוד איתי תוצאות משמעותיות שעומדות במבחן הזמן, ולא תוצאות מיידיות אשר נעלמות תוך זמן קצר, כמו שקורה אם בוחרים במסלול של קידום ממומן בגוגל בלבד כדרך להתקדם.

מקדם אתרים פרילנסר אורי שחם

הקונספט שלי פשוט וקולע: אין חוזים ארוכי טווח, רק שירות של מקדם אתרים מקצועי ומנוסה אשר זמין לכל מי שרוצה בשירותיו. אצלי אין חוזים כובלים בשום צורה, וזאת מכיוון שאני רוצה שתישארו איתי לאורך זמן מסיבה אחת בלבד – כי אתם מרוצים.

לכל אורך שיתוף הפעולה בינינו, נתאים את אסטרטגיות הקידום שלנו לצרכים שלכם, נקפיד על מתן יחס אישי ומקצועי ונוודא שתישארו מעודכנים במה שקורה באתר שלכם ובפעילות הקידום שמתבצעת, תוך מתן דו”חות חודשיים מפורטים על כל הפעילות. אני יותר מאשר אשמח לתת לכם לשמוע המלצות של לקוחות אמיתיים שעובדים איתי כדי להיות בטוחים שאתם מפקידים את מלאכת קידום האתר שלכם אצל האדם הנכון, רק תבקשו.

בגדול, תהליך הקידום איתי עובד כך:

תחילה, אבצע מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים שיהוו בסיס לבניית אסטרטגיית הקידום שלנו.

נבצע אופטימיזציה ראשונית לאתר ולאחר מכן באופן שוטף: שדרוג תכנים, נראות, קוד, חוויית משתמש.

נבנה אסטרטגיית קידום Off-Site: נאתר אתרים סמכותיים ורלוונטיים לעסק שלכם ונשתול בהם קישורים.

נגדיר ביחד יעדים ברורים, נעקוב אחר התוצאות, נסיק מסקנות ונשפר בהתאם - הכל בשקיפות.

יש הרבה מקדמי אתרים - למה דווקא אני?

✔️ ב-10 שנות ניסיוני בתחום קידמתי מעל 500 אתרים בתחומים התחרותיים בישראל

✔️ ההצלחה שלכם חשובה לי – לא אקח לעולם אף פרויקט בו איני משוכנע שאוכל להביא תוצאות

✔️ אני סופר מקצועי ופדנט בעבודה שלי ונותן לכל לקוח שירות מכל ה-❤️

✔️ יד ביד, בשקיפות מלאה – ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלי ואני מתחייב על שקיפות מלאה של העבודה והתוצאות

✔️ אין אצלי התחייבות! – לא תהיו מרוצים? אתם חופשיים לעזוב, ללא חוזה כובל

השתכנעתם שכדאי שנדבר?
השאירו פרטים ונדסקס:

קצת להתרשמות - צפו במיקומים של לקוחות אמיתיים שלי:

מיקומי אתר בתחום האלומיניום
מיקומי אתר בתחום האלומיניום שאני מקדם
מיקומים של אתר שיפוצים
מיקומי אתר בתחום השיפוצים שאני מקדם
מיקומי אתר בתחום המצבות
מיקומי אתר בתחום המצבות שאני מקדם
מיקומי אתר אילוף כלבים
מיקומי אתר בתחום אילוף הכלבים שאני מקדם
impressive digital logo

רגע לפני שנדבר עליי כמקדם אתרים בגוגל - מה חייב הלקוח להבין בנוגע לתהליך הקידום?

לפני שאתם פונים לשכור את שירותיו של מקדם אתרים בגוגל אורגני, חשוב שתבינו את המהות של תהליך קידום אתרים בגוגל. בדומה להשקעה בנדל”ן מניב, גם נוכחות דיגיטלית חזקה דורשת ראייה עסקית לטווח הרחוק. האתר שלכם הוא נכס דיגיטלי רב ערך וכדי לקצור את הפירות, עליכם לגלות סבלנות ולהבין שפעילות קידום אורגני הנה תהליך שמבוצע בהדרגה, על מנת להיראות כמה שיותר טבעיים לגוגל ולא יום אחד בהיר להתחיל “להפציץ” אתר חדש או אתר שלא נעשתה בו כמעט פעילות בכמויות רבות של תכנים וקישורים מאתרים חיצוניים שממליצים עליו בבת אחת. הגדלת הנוכחות המקוונות לא מתרחשת בן לילה. יש לזרוע זרעים, להשקות, ובעיקר להמתין, שכן התוצאות יופיעו לאחר פרק זמן משמעותי – לפחות 3-6 חודשים, ובמקרים מסוימים של קידום בתחומים תחרותיים גם מעל לשנה.

הפירות בסופו של דבר יבשילו, אך נדרשת מכם וממני סבלנות, התמדה ומחויבות לתהליך – ואת כל אלו אני מציע לכם. כשיוצאים ביחד למסע, חשוב להבין שהדרך היא חלק לא פחות חשוב מהמטרה.

כמובן שאם אתם רוצים להשקיע תוך ראייה ארוכת טווח בקידום אורגני, ועדיין רוצים לקבל תוצאות מיידיות שיכניסו לקוחות חדשים לעסק דרך אתר האינטרנט שלכם, יש לכך פתרונות שאוכל לספק. ניתן לשלב פרסום ברשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר) ו/או לבצע במקביל גם קידום ממומן בגוגל, שזו אופציה שעליה אני ממליץ לכל מי שבוחר לעשות קידום אורגני ויש לו תקציב שמאפשר השקעה נוספת בפרסום. מדוע? מכיוון שקידום ממומן בגוגל עובד על פי אותו עיקרון – הופעה בגוגל על מילות מפתח – בדיוק כמו קידום אורגני, רק שכאן ההופעה בעמוד הראשון בגוגל היא מיידית ותכניס תנועה לאתר (ובתקווה גם פניות ממנו) תכף ומיד. יתרה מזאת, שילוב של קידום ממומן ביחד עם קידום אורגני מאפשר לנו להסיק מסקנות ארוכות טווח לגבי מילות המפתח הממירות, שבהן כדאי להתמקד לטווח הארוך ולגבי המסרים שעובדים וממירים גולשים ללקוחות.

מקדם אתרים SEO פרילנסר שמתחייב לתוצאות לאורך זמן!

הבחירה לבצע תהליך של קידום אתרי וורדפרס או אחרים באופן אורגני דורשת מכם כלקוחות להבין שהתוצאות אינן מיידיות, אלא מתפתחות ונבנות ככל שחולף הזמן. לכן, עליכם לבחור במקדם SEO פרילנסר שמחויב לתהליך ומציע לכם פתרונות חדשניים, תוך שימוש בפרקטיקות SEO מוכרות וחדשות, שיביא לעסק שלכם תוצאות שברגע שנגיע אליהן יישמרו באופן עקבי לאורך זמן. אני אעשה הכל כדי לקחת את העסק שלכם כל הדרך למעלה, במעלה תוצאות החיפוש למילות מפתח. ממש כמו טיפוס הרים, תגיעו לפסגה צעד אחר צעד. זה אולי ייקח זמן אבל זו השקעה משתלמת בנוכחות הדיגיטלית שלכם ויעד שאפשר להגיע אליו רק עם מקדם אתרים מומחה ומחויב לעניין.

פרילנסר קידום אתרים שמביא תוצאות
(בתמונה: גרף המראה את העליה בתנועה האורגנית ובכמות הקישורים הנכנסים לאתר של לקוח שמקודם אורגנית)

פרילנסר קידום אתרים או חברה - מה מתאים לי ואיך לבחור נכון?

כאשר על הפרק עומדת הבחירה בין פרילנסר קידום אתרים לבין חברת קידום, ישנן 5 סיבות מרכזיות שגורמות למקדם אתרים פרילנסר להתעלות על החברות הגדולות:

פרמטר השוואה

פרילנסר קידום אתרים

חברת קידום אתרים

השקעת זמן בכל לקוח

מקדיש זמן רב לכל לקוח, מאחר ויש לו מספר לקוחות מצומצם יותר

לרוב מקדמת מספר רב של לקוחות, מה שמוביל לפחות זמן והשקעה בכל אחד

קשר ישיר לבעלים

תקשורת ישירה עם בעל הבית, שהוא גם המומחה המקצועי – בלי מתווכים

תקשורת עם נציגי שירות, אנשי מכירות או מקדמי אתרים זוטרים

מערכת יחסים אישית

בונה קשר אישי שמוביל להבנה עמוקה של העסק והתאמה אסטרטגית

לרוב מתקיים קשר מקצועי ופורמלי בלבד

זמינות גבוהה

זמין מאוד, תגובות מהירות, עדכונים שוטפים

זמינות מוגבלת בגלל עומס ועבודה במבנה ארגוני היררכי

התנהלות מול גורם אחד

כל התהליך מול אדם אחד – ייעול התקשורת והביצוע

מערבים מספר בעלי תפקידים – מה שיכול להאט תהליכים ולגרום לדברים ליפול בין הכיסאות

ובהרחבה על כל סעיף וסעיף:

  1. השקעת זמן בכל לקוח – פרילנסר לקידום אתרים כמוני, אשר מנהל כמות מצומצמת של לקוחות, יכול ליהנות מהמותרות של להשקיע זמן כמו שצריך בכל לקוח ולקוח. זה יבוא לידי ביטוי בתשומת לב אישית והתמקדות בצרכים הייחודיים של הפרויקט שלכם. זאת בניגוד למקדמי אתרים בחברות קידום, אשר אחראיים על לקוחות רבים ומקצים לכל לקוח זמן מוגבל.
  2. קשר ישיר לבעלים – כאשר אתם עובדים עם מקדם אתרים פרילנסר יש לכם קשר ישיר עם בעל בית שהוא למעשה ה-מומחה לקידום אתרים ב-ה’ הידיעה. קו התקשורת הישיר מבטיח שתקבלו מענה מקצועי לכל שאלה או חשש שעולה, מה גם שלא תיאלצו לתקשר עם אנשי מכירות או מקדמי אתרים זוטרים שעל כל שאלה מעט מורכבת מהרגיל יצטרכו לשאול את הבוס שלהם ולחזור אליכם עם תשובה בהמשך (במקרה הטוב), וזהו יתרון עצום עבורכם.
  3. מערכת יחסים אישית – מקדם אתרים מקצועי אינו רק ספק של שירות פרילנסר קידום אתרים אלא שהוא יוצר קשר אישי עם הלקוחות, כאשר הטאץ’ האישי הזה מאפשר לו להבין את העסק שלכם הרבה יותר לעומק ולחשוב על אסטרטגיות מותאמות אישית שיממשו את היעדים העסקיים שלכם. הקשר האישי הזה שונה לחלוטין בהשוואה למערכות היחסים עם הלקוחות בחברות גדולות יותר, ובמיוחד כאשר מדובר על קידום אורגני לעסקים קטנים ובינוניים, יש לנושא מערכת היחסית האישית השפעה מכרעת על התוצאות.
  4. זמינות גבוהה – מקדם אתרים עצמאי ידוע בזמינות הגבוהה שלו, בוודאי אני. זמינות זו מבטיחה שתקבלו תשובות מהירות ועדכונים בזמן אמת לכל שאלה שלכם. לעומת זאת, בחברות קידום גדולות יותר יש רמות שונות של היררכיה ועובדים בדרגות שונות, מה שעשוי להוביל לעיכובים כאלו ואחרים ולהעברתכם ממקום אחד לאחר.
  5. התנהלות מול גורם אחד ויחיד – כאשר אתם עובדים עם יועץ SEO עצמאי יש לכם ערוץ תקשורת פתוח אחד. אינכם צריכים להתמודד עם המון אנשים כפי שקורה בחברות גדולות, לרבות בעל העסק, מנהל המחלקה, מנהל פרויקטים ועוד. יתרון זה מייעל את התקשורת ואת תהליך קבלת ההחלטות.

לסיכום, בכל הנוגע לקידום אתרים פרילנסר מציע יתרונות מובהקים על פני החברות הגדולות, יתרונות שבהחלט מומלץ לקחת בחשבון.

בואו נדבר, בשביל זה הטופס כאן 🙂

ממה חשוב להיזהר כשבוחרים מקדם אתרים בגוגל אורגני?

  1. בחירת מקדם אתרים תותחבגוגל אורגני דורשת מכם להפעיל שיקול דעת, מהסיבה הפשוטה: לא כל מקדם אתרים SEO יהיה המתאים לקידום העסק שלכם. באופן כללי, כדאי לכם להיזהר מהבטחות שווא המתחייבות להשגת תוצאות מיידיות. חשוב לזכור שתהליך קידום אתרים אורגני הוא תהליך שלוקח זמן והתחייבות לתוצאות מידיות עשויה להעיד על חוסר שקיפות או מקצועיות. מעבר לכך, מקדמי אתרים לא עובדים בחלל ריק, ישנם מתחרים שגם כן עובדים במקביל על קידום האתר שלהם וישנם עדכונים שוטפים לאלגוריתם של גוגל שיכולים לשנות לחלוטין את מיקומי מילות המפתח של כל אתר ואתר.
  2. בנוסף, עליכם גם לשים לב לנושא התמחור. תמחור נמוך באופן לא מציאותי יכול להעיד על פרילנסר SEO שאינו מעריך את עצמו מספיק. הוא יכול להעיד שלא מדובר במקדם אתרים מקצועי, או לחלופין להצביע על איש מקצוע שרק מבקש ליצור רשימת לקוחות גדולה שתכניס לו משכורת יפה, מבלי שיש לו את היכולת, המשאבים או את הזמן להקדיש לכל לקוח ולקוחה את תשומת הלב הרצויה.
  3. דבר נוסף שחשוב להיזהר ממנו כאשר בוחרים מקדם אתרים בגוגל הוא נושא ההתחייבות. במקומות רבים ידרשו מכם התחייבות לטווח ארוך, מה שיכול לכבול אתם למקדם אתרים שאינכם מרוצים מתפקודו. אצלי זה לא כך – אני מאמין ביצירת יחסי אמון המבוססים על תוצאות מוחשיות במקום לחייב אתכם בחוזה לטווח ארוך, ואשמח אם תישארו עמי לאורך זמן, פשוט כי אתם רוצים.

אז איך בכל זאת תבחרו נכון מקדם אתרים מקצועי?

איך לבחור נכון מקדם אתרים מומלץ זו שאלת השאלות. וישנם כמה קריטריונים שחשוב שתסמנו עליהם √ לפני שאתם בוחרים במקדם אתרים כזה או אחר. נתחיל עם ניסיון, שהוא לא פחות מהכרחי. בקשו לראות ניסיון מוכח שיעיד על כך שמדובר במקדם אתרים מקצועי. בדקו שהמקדם שאתם בוחרים מנוסה ויש לו תוצאות עבר מרשימות. אל תתביישו לבדוק עם לקוחות קיימים וקודמים מהו טיב עבודתו, ובקשו גם המלצות למקדם אתרים בגוגל מחברים ומשפחה בעלי עסקים שמבצעים קידום אורגני לאתר שלהם.

בנוסף, שימו לב לכלים הטכנולוגיים שעמם המקדם פועל. מקדם אתרים מקצועי יעשה שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, ובאסטרטגיות הקידום העדכניות ביותר שיש בתחום.

מקדם אתרים מומלץ שמביא תוצאות
(בתמונה ניתן לראות גרף נוסף של לקוח שלי, המציג את העליות המשמעותיות מאד בכמות התנועה האורגנית הנכנסת לאתר ובכמות האתרים המקשרים אליו)

מהם הכישורים הנדרשים למקדמי אתרים מקצועיים בגוגל?

מקדמי אתרים מקצועיים בגוגל זקוקים למערך מיומנויות כדי לשלוט בעולם הקידום הדיגיטלי ביד רמה. חשוב לשים משקל רב למיומנויות אשר נרכשות באמצעות ניסיון מעשי והבנה עמוקה של התחום.

על פרילנסר קידום אתרים להיות בעל יכולת הסתגלות לשינויים באלגוריתם של גוגל והבנה מהירה שלהם, אלו אבני יסוד של קידום אתרים, במיוחד אם רוצים להבטיח אופטימיזציה עקבית. מקדמי אתרים מקצועיים צריכים להישאר מעודכנים בשינויים החלים בתחום באופן קבוע כך שהאסטרטגיות שלהם יתאימו כמו כפפה לטרנדים האחרונים.

כמו כן, חשוב שתהיה בקיאות בבניית קישורים איכותיים מאתרים חיצוניים, הבנה מעמיקה בפרמטרים העיקריים שבגינם גוגל מדרג אתרים כמו למשל איכות וכמות התוכן באתר, בניית קישורים איכותיים ובניית היררכיה נכונה לאתר, עליהם להיות מנוסים בהיבטים טכניים כמו אופטימיזציה של מהירות האתר, ולבסוף – צריכה להיות להם יכולת לנתח נתונים ולהסיק מסקנות שימקסמו את אסטרטגיות הקידום ויתאימו אותן למסקנות החדשות.

שאלו מקדם אתרים בגוגל אורגני קודם כל מהם היתרונות דווקא בשיטה זו לפרסום

בחירה במקדם אתרים בגוגל אורגני מציעה לא מעט יתרונות, ואם אינכם בטוחים מהם, תמיד מומלץ לשאול. אני בהחלט יכול לומר שהבולט מבין כל היתרונות הוא התשלום, או יותר נכון היעדרו. אמנם אתם משלמים ריטיינר למקדם האתרים שלכם בעבור השירות שלו, אך אינכם צריכים לשלם לגוגל על כניסות לאתר, כמו בקידום ממומן או ברשתות חברתיות. שלא כמו מודלים של פרסום בתשלום, מקדם אתרים אורגני נסמך על טכניקות שמעלות את הנראות של האתר מבלי לגרור חיובים לכל קליק.

מעבר לכך, בשיטה זו ניתן להגיע לקהל יעד רחב מאוד ואיכותי מאוד, מה גם שהקהל שמגיע מקידום אורגני לרוב יהיה מתוחכם ונאמן יותר, מכיוון שהוא מגיע אליכם מתוך עניין אמיתי ולא סקרנות. כמו כן, באמצעות קידום אורגני מגיעים למעלה בזכות זמן, השקעה ומאמץ – מה שאומר לגולש רבות על העסק שלכם כמותג ומציג אתכם כמקור אמין וסמכותי.

מקדם אתרים פרילנסר SEO ללא כל התחייבות - נשארים רק אם מרוצים!

בניגוד למצב אצל מקדמי אתרים אחרים, אני מעניק לכם חופש בחירה. אצלי אתם מקבלים מקדם אתרים פרילנסר SEO שמתמקד נטו בעבודה, ולא דורש מכם חתימה על חוזים משעבדים. מה המשמעות? כפי שהיא משתמעת – תוכלו לעצור את הפעילות ולעזוב בכל רגע. ומדוע אצלי אין חוזים כובלים לטווח ארוך? כי אני בטוח ביכולות ובשירות שלי ומחויב לספק לכם תוצאות שישמרו אתכם מרוצים, כך שאין כל צורך לחייב אתכם להישאר חוזית.

בשורה התחתונה, אני מבין ששביעות הרצון שלכם היא הבסיס לשותפות ארוכת דרך, ואני מחויב לספק תוצאות שיגרמו לכם לרצות להישאר. ללא חוזים ארוכים, ללא התחייבויות – רק הבטחה לספק ערך, שקיפות ותוצאות מוחשיות.

אני פרילנסר מקדם אתרים תותח עם 10 שנות ניסיון - פנו אליי עוד היום!

כפרילנסר מקדם אתרים עם 10 שנות ניסיון בתחום, אני מאמין שאני מביא לשולחן מומחיות שאין לה תחליף. היעדים שלכם הם הכוח המניע מאחורי העבודה שלי, והמטרה שלי היא לתרגם אותם למציאות דיגיטלית ולעזור למותג שלכם לגרום לכולם לדעת שהוא בסביבה.

כדי לשמוע עוד פרטים על השירות, פנו אליי עוד היום:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא מקדם SEO פרילנסר:

מה עושה מקדם אתרים פרילנסר בעבודתו?

מקדם אתרים פרילנסר עושה אופטימזיציה של תוכן לאתר באמצעות כתיבת תוכן איכותי ומותאם למילות מפתח רלוונטיות, בונה קישורים איכותיים מאתרים חיצוניים סמכותיים ורלוונטיים ע”מ להגביר את סמכותו בעיני מנועי החיפוש השונים, מבצע אופטימיזציה טכנית כמו שיפור מהירות לאתר ובניית היררכיה מתאימה וכמובן גם מנתח את התוצאות באופן שוטף על מנת לשפרן ומדווח מדי חודש בחודשוללקוח על התקדמות תוצאות קידום האתר.

למי מתאים לעבוד עם פרילנסר קידום אתרים?

לעסקים קטנים, בינוניים וגם גדולים שמעוניינים לשפר את נוכחותם באינטרנט ולהתקדם במיקומי מילות מפתח שונות בתחומם שגולשים מחפשים במנועי החיפוש השונים. למי שמעוניין שבעל מקצוע בעל ניסיון משמעותי ינהל את פעילות הקידום שלו ולא עובד זוטר כמו בסוכניות שיווק רבות שבהן המנכ”ל/מנהל המחלקה מבצעים את המכירה, אך העבודה מתבצעת בפועל ע”י עובד חסר ניסיון משמעותי. לסטארט-אפים שמעוניינים להתחיל לבנות את הנוכחות המקוונת שלהם במנועי חיפוש, לעסקים מקומיים שמעוניינים לשפר מיקומי מילות מפתח על ביטויים לוקאליים, לסוכניות שיווק שמעוניינות בפתרונות גמישים מבוססי עומס עבודה ו/או פשוט רוצות להוסיף כוח עבודה לצוות ה-SEO שלהן ולמעשה לכל מי שמעוניין בשיפור דירוגי האתר שלו במנועי חיפוש.

מהם יתרונות העבודה עם מקדם אתרים פרילנסר על פני חברה?

פרילנסר לקידום אתרים מציעים שירות מותאם אישית, תשומת לב אישית מלאה של בעל העסק לכל לקוח ולקוח, תקשורת ישירה, גמישות רבה יותר לצרכי הלקוח, ניהול מספר מצומצם של לקוחות ויחס אישי יותר. ישנן כמובן סיבות נוספות, אותן סקרנו בהרחבה בעמוד זה.

מה חשוב לבדוק לפני בחירת מקדם אתרים פרילנסר?

בעת בחירת מקדם אתרים פרילנסר, חשוב מאד לבדוק את המומחיות שלו בתחום של העסק שלכם בהיבטי הקידום, את ניסיונו בקידום עם עסקים דומים, את הצלחותיו וכישלונותיו בעבר, את השירותים המשלימים שהוא מציע (כמו כתיבת תכנים, בניית קישורים, קידום ממומן, בניית דפי נחיתה וכיו”ב), את המחירים שלו לעומת אחרים ואת ההמלצות של לקוחות קיימים שלו.

האם מקדם אתרים פרילנסר מומחה מבצע את כל העבודה לבדו מ-א' ועד ת'?

כן ולא. את עבודת -SEO של On-Site על האתר ואת בניית הקישורים הוא מבצע לבד לגמרי ברוב המקרים (וכך במקרה שלי). עם זאת, בהיבטים של שיפור מהירות טעינה למשל הוא יכול להיעזר במומחים חיצוניים במקרים מורכבים וגם כתיבת התכנים עצמם מתבצעת לרוב ע”י כותבי תוכן מקצועיים, שמקבלים ממקדם האתרים איפיון מורכב לצורך הכתיבה.

האם ישנם חסרונות בעבודה עם פרילנסר קידום אתרים?

כמו כל דבר, גם לבחירה בפרילנסר קידום אתרים עשויים להיות חסרונות, בינהם פחות משאבים כספיים לעומת סוכניות שיווק גדולות ויכולת קיבולת של לקוחות פחותה מאשר בסוכניות. עם זאת, רבים היתרונות על החסרונות במקרה זה באופן חד משמעי לעניות דעתי.

מה מייחד קידום אתרים אורגני מקידום ממומן?

קידום אורגני מסתמך על טכניקות אופטימיזציה המשפרות באופן טבעי את הנראות של האתר בתוצאות של מנועי החיפוש, מבלי לגרור חיובים לכל קליק, תוך שמירה על מיקומיו בפסגה לאורך זמן. כמו כן, לרוב, הקהל האורגני מתוחכם, איכותי יותר ושווה יותר כסף לבעל העסק בהשוואה לקהל שמגיע לאתר שלכם באופן ממומן.

Open chat
שלחו לי וואטסאפ >>
שלחו לי וואטסאפ
Call Now Button