5 כלים שכל מקדם אתרים צריך להכיר

קידום אתרים הפך למקצוע של ממש. כבר לא מגששים באפילה, כבר לא מתעסקים בזהירות או בודקים את האפשרויות שמציעים הכלים השונים אלא יש ידע מבוסס ניסיון, ידע חד משמעי וכזה שבעזרתו אפשר להציע שירותים מתקדמים וטובים מאד לצורך קידום כל אתר אינטרנט של כל עסק. מקדם האתרים צריך להיות מעודכן כל הזמן בכל החידושים וההתפתחויות בתחום על מנת שלא לפספס שום פרט חשוב שאיתו אפשר יהיה לשדרג את השירות שהוא מציע ללקוחות שלו. מקדמי האתרים צריכים להכיר את כל הכלים הטכנולוגיים העומדים לרשותם ויכולים להיות לעזר בעת קידום האתרים של הלקוחות שלהם. להלן חמישה כלים חשובים שכאלה.

גוגל אנליטיקס

הכלי הוותיק ביותר וגם זה שמחובר לכל כלי גוגל האחרים. מאפשר לבצע מדידות ואנליזות של כניסה לאתר, משך השהות של הגולש בכל עמוד ועל פי המידע המהותי הזה לקבל החלטות בנוגע להמשך הקידום כמו חיפוש או חידוש ביטויי המפתח או להיעזר בכלים אחרים כמו הורדת שירים מיוטיוב לטובת העסק.

Screaming Frog

אתר שמספק למקדם האתרים מבט על רחב על כל הפעולות של האתר ומציע בעצמו רעיונות לטיוב מה שקורה באתר. בנוסף, האתר יכול לגלות בעצמו באגים או תקלות שאולי לא מונעות את הפעילות השוטפת של האתר המקודם אך יכולים להפריע ולכן יתכן שכדאי יהיה לשפר או לשנות אותם. האתר יגלה עמודי 404, כתובת URL שבורות, תגיות לא תקינות ועוד.

Google Search Console

כלי יעיל נוסף מבית גוגל אך בשונה מכלים אחרים – כאן הכלי עצמו הוא שמספק למקדם האתרים את המידע הדרוש לו בלי שהמקדם, מצידו, יצטרך להזין או להציע הצעות. הכלי מאתר תקלות טכניות, יכול לתת סטטיסטיקה חשובה על כל אחד מעמודי האתר, יש לו ממשק עם מנוע החיפוש של גוגל והוא מאפשר שימוש באינספור תוספים ופיצ’רים שיכולים גם להקל על מלאכת הקידום וגם להפוך אותה להרבה יותר יעילה.

Website Auditor

כלי המכונה זחלן על שום היותו כזה שיכול לזחול בין כל הקודים ושורות התוכנה מאחורי הקלעים של האתר ולגלות הרבה מאד דברים שיכולים להיות יעילים ומועילים בעת קידום אתרים. הזחלן יבדוק את כותרות המטה, יבחן את מספר הקישורים והשיתופים של העמוד ברשתות החברתיות, יוודא שאין קישורים שגויים ועוד.

Highver

כלי שהוא גם פרקטי ונוח לניהול קידום של אתרים וגם מערכת לניהול משימוש וזמן של המקדם. כאן יכול המקדם לוודא שהוא עומד בלוחות הזמנים שהציב לעצמו, יבדוק את המיקומים בגוגל של האתרים המקודמים כולל העמודים הפנימיים שלהם וכמובן יידע בכל רגע אילו משימות קידום ואחרות עומדות בפניו על מנת שלא לפספס שום דבר חשוב ומהותי.

שתפו חברים

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

השאירו תגובה