גוגל מעדכנים: ניתן להשתמש בניוזלטרים שאתם שולחים לקידום חינמי בתוצאות החיפוש

גוגל הוציאו לאחרונה (מרץ 2025) עדכון כי יש ביכולתם להשתמש במידע שהם מוצאים במיילים השיווקיים שאתם שולחים ללקוחות שלכם (ניוזלטרים) כדי להציג את העסק והמוצרים שלכם במקומות שונים בגוגל, כמו בתוצאות החיפוש הרגילות, בכרטיסיית השופינג ובמפות גוגל.

מה זה נותן לכם ולמה זה ממש ממש שווה?

  • יותר חשיפה בקלות: בלי שתצטרכו לעשות עוד עבודה מיוחדת, גוגל יכולים לחשוף את המותג ואת המוצרים שלכם ליותר אנשים שמחפשים דברים שאתם מציעים. זה קצת כמו פרסום בגוגל שהוא סוג של בחינם, אבל זה מבוסס על המידע שכבר קיים במיילים שלכם, אותו גוגל פשוט “שואבים” החוצה אל הפלטפורמות השונות שלהם, שוב – בחינם.
  • חיסכון בזמן: במקום שתצטרכו לעדכן כל הזמן את המידע על העסק והמוצרים שלכם בכל מיני פלטפורמות שונות, גוגל יכולים לעשות את זה באופן אוטומטי על סמך המיילים שאתם שולחים ללקוחות שלכם.
עדכון גוגל בנושא ניוזלטרים

אז איזה מידע גוגל לוקחת מהמיילים שאתם שולחים ללקוחות שלכם?

גוגל יכולים להשתמש במידע כמו:

  • קישורים לדפים שלכם ברשתות החברתיות – סיגנלים חברתיים הם כמובן אינדיקטורים מצוינים מבחינת גוגל לפעילות שהעסק מבצע ומסייעים באופן עקיף גם לקידום אורגני.
  • הודעות על מבצעים מיוחדים שאתם עושים – שיוצגו בתוצאות החיפוש הרגילות כאשר מחפשים את שם העסק שלכם בגוגל, במפות בגוגל ובתצוגת השופינג.
  • הכרזות על מוצרים חדשים ו/או על מבצעים שעליהם אתם שולחים דיוור לרשימת התפוצה שלכם.
  • תמונות וקטעי וידאו בהם השתמשתם בדיוורים שלכם.

חשוב להבין שהשימוש במידע הזה הוא לא חלק ממאמצי קידום אתרים אורגני רגילים, שבהם אתם עובדים כדי שהאתר שלכם יופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש באופן טבעי. כאן, גוגל פשוט משתמשת במידע שכבר קיים במיילים שלכם כדי להציג אותו במקומות שונים. זה ממש חינם וזה לא דורש ממכם שום דבר נוסף, כמובן במידה ואתם אכן שולחים ניוזלטרים לרשימות תפוצה רלוונטיות.

לא רוצים שגוגל תשתמש במידע מהמיילים?

אם אתם לא רוצים שגוגל תשתמש במידע מהמיילים השיווקיים שלכם, אתם יכולים לבטל את האפשרות הזו בהגדרות של חשבון Google Merchant Center שלכם, אבל אנחנו לא ממליצים על זה. הרי אם פרסמתם משהו ושלחתם אותו בתשלום לרשימת תפוצה שלכם, ככל הנראה אתם רוצים שייחשפו אליו כמה שיותר גולשים,לא?

בקיצור, גוגל מנסה לעזור לעסקים להיחשף בחינם יותר בקלות על ידי שימוש במידע שכבר קיים במיילים השיווקיים שלהם, אבל אתם תמיד יכולים לבחור אם אתם רוצים לאפשר את זה או לא.

איך בפועל מבקשים מגוגל להשתמש במידע מהניזולטרים שלכם?

האמת, ככל הנראה, אתם לא צריכים לעשות כלום – זה מה שגוגל אומרים. הם ייקחו את המידע כבר לבד בכוחות עצמם. עם זאת, כן ישנה אפשרות לוודא שזה אכן קורה ולזרז את תהליך הקליטה שלהם את מה שאתם מפרסמים לרשימות התפוצה שלכם באמצעות הוספת כתובת המייל הזו לרשימת התפוצה שלכם: marketingemailtogoog@gmail.com.

ככה קל, ככה פשוט, ככה חינם. בהצלחה!

שתפו חברים

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Open chat
שלחו לי וואטסאפ >>
שלחו לי וואטסאפ
Call Now Button