טיקטוק הגיחה לחיים שלנו, או ליתר דיוק בשלב הראשוני לחיים של הילדים שלנו, אי שם ב-2017. האופי הקליפי שלה וההתבססות המוחלטת על וידאו משכו מיד קהל צעיר ונלהב, ותוך 4 שנים האפליקציה הפופולארית כבר הגיעה למיליארד משתמשים פעילים.
כיום, טיקטוק היא כבר רשת חברתית מגוונת מאוד. הנתונים באופן טבעי משתנים כל הזמן, אבל כדאי לדעת שנכון ל-2024, רק 30% מהמשתמשים ברשת הם מתחת לגיל 18. עוד כ-30% נמצאים בטווח הגילאים 20 עד 29, ו-2 מכל 5 משתמשים הם בני 30 ומעלה, כאשר רבים מהם בני +40 ואפילו מבוגרים יותר.
המסקנה המתבקשת: אם קהל היעד שלכם צעיר, פרסום ממומן בטיקטוק הוא חובה. אם קהל היעד שלכם מבוגר יותר, גם כן כדאי מאוד לשלב קידום בטיקטוק בארגז הכלים של השיווק הדיגיטלי. ואם העסק שלכם עוסק בעולמות ויזואליים כמו עיצוב ואוכל – פרסום ממומן בטיקטוק הוא באופן חד משמעי אפיק שיכול להכניס לכם המון לקוחות חדשים.