פרסום ממומן – המדריך המלא שיסביר לכם איך זה עובד

פרסום ממומן בגוגל זה למעשה פרסום שנועד עבור גולשים שמחפשים על פי מילת מפתח מסוימת. הפרסום הממומן מוביל לכך שהמודעה הממומנת תגיע למיקום גבוה בגוגל וכך העסק למעשה יזכה לחשיפה, לקליקים, ללידים או לפניות וקניות של ממש.

בקידום הממומן, התשלום נקבע על פי קליקים. כלומר אם אתם הולכים על קידום ממומן, התשלומים שלכם יהיו רק אם הגולשים הקליקו על המודעה שלכם.

מה המחיר של כל קליק?

העלות היא שונה בין מקרה אחד לשני. שיטת התמחור בגוגל בנויה באופן כללי על פי שיטת המכרז. כלומר מי שמשלם הכי הרבה, והאתר שלו יותר רלוונטי לגולש, הוא זה שינצח.

בגלל שזוהי צורת העבודה מול גוגל בכל מה שקשור לפרסום הממומן, על כן אף פעם אי אפשר לדעת באופן מדויק מה תהיה העלות על כל קליק בטרם התחיל הפרויקט.

כמה נכון להשקיע בפרסום הממומן?

יש דרכים לבדוק מה תהיה בערך כמות ההקלקות, על ידי בדיקה של מילות המפתח בגוגל אדוורדס. כך למעשה אפשר איכשהו להגיע להערכה כמה יעלה כל קליק ומה תהיה בעצם התועלת של הקידום הממומן. ברור שאם מדובר בהקלקה אחת בכל יום זה לא ממש רווחי ולא שווה לשלם מאות שקלים על פרסום כזה. אך האמת היא שאיש מקצוע מתחום הקידום ייטיב להתאים לכל לקוח את הפרסום שהכי יתאים עבורו.

למי כדאי לעשות קידום ממומן בגוגל?

בגדול, הקידום הטבעי והטוב ביותר לכל אתר זה הקידום האורגני. זו השפה שגוגל מכיר וכך למעשה מקדמים אתרים בצורה עקבית ויעילה. אך יש מקרים אשר בהם האתר לא יכול להיות תלוי רק בקידום האורגני. אם זה במקרים אשר בהם יש צורך בקבלת תוצאות מידיות, כמו לדוגמא אתר שמוכר מוצרים עונתיים ואין לו את הזמן הדרוש עד לקבלת התוצאות של הקידום האורגני, ואם זה במקרים של רצון להגיע אל הלקוח עם מודעה מדויקת עבורו בהתאם למיקום שלו ולסיטואציה המסוימת בה הוא נמצא.

כך שברור כי במקרים רבים דווקא הפרסום הממומן הוא זה שיהיה היעיל והמתאים.

נעזרים באנשי מקצוע

כדי שלא תגיעו למצב בו תמצאו את עצמכם מבזבזים הרבה כסף בגוגל, חשוב שתפקידו את המלאכה של הפרסום הממומן בגוגל, בידיו של איש מקצוע שיש לו את הניסיון הנדרש בתחום הקידום. רק בעל ניסיון ייטיב לקדם קמפיינים ולדאוג שלא יהיו הקלקות מלקוחות לא רלוונטיים שסתם יקרו את עלויות הפרסום.

עם ניסיון טוב אי אפשר להתווכח

כדי שתיהנו מתוצאות טובות, בעלויות סבירות תוך פילוח נכון ורלוונטי, חשוב שהקידום ייעשה על ידי איש מקצוע המכיר מקרוב את המערכות.

הקידום הממומן הוא לא מדע מדויק ורק עבודה נכונה תוביל להצלחה וקבלת התמורה המלאה להשקעה.

*המאמר נכתב בשיתוף עם אברהם בדוש- מקדם אתרים בגוגל

שתפו חברים

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

השאירו תגובה