מדוע אנשי ציבור צריכים ניהול מוניטין?

בדומה לחברות, אנשי ציבור צריכים ניהול מוניטין כדי לשמור על תדמית חיובית בגוגל וברשתות החברתיות כשמחפשים את שמם באינטרנט.
כיצד האינטרנט קובע את גורלו של כל איש ציבור? מה קורה כאשר מופיע מוניטין שלילי על איש ציבור? וכיצד ניהול מוניטין הופך את התדמית לחיובית שמושכת תומכים?

ניהול מוניטין לאנשי ציבור: ציבור הגולשים שופט אתכם

בעידן הדיגיטלי, גם אנשי ציבור אינם נשפטים יותר על סמך כתבה בעיתון או הופעה בטלוויזיה, המקום השיפוטי ביותר כיום עבור אנשי ציבור הוא האינטרנט, כאשר חיפוש קצר בגוגל וברשתות החברתיות ייתן לכל אדם תמונת מצב על איש הציבור וזו תקבע אם אותו גולש יבחר תמוך באיש הציבור או לסלוד ממנו, לכן ניהול מוניטין לאנשי ציבור הוא הכרחי!
גולשים בכל הגילאים מחפשים אחר אנשי ציבור רבים: פוליטיקאים, ידוענים, בכירים לשעבר בארגונים שונים החשופים לעין הציבור ועתידם ייקבע בהתאם לרמת התמיכה בהם.

מוניטין חיובי המותאם ע”י מומחה לניהול מוניטין מאפשר לאנשי הציבור לממש את הצרכים הציבוריים שלהם ולפי בחירתם, מוניטין אפור ומשעמם לרוב גורם לאותה אישיות להישאר בשוליים או להיעלם עם הזמן.
מוניטין שלילי על כל אדם, ובמיוחד איש ציבור, גורם לאנשים המחפשים אחריכם לפתח קונוטציות שליליות, אשר יגרמו לתומכים הפוטנציאליים להתרחק מכם ולהתעניין במתחרים שלכם.

תוצאות חיפוש שליליות בגוגל הופכות את המוניטין לשלילי

אחת הבעיות הנפוצות בקרב אנשי ציבור היא מוניטין שלילי. המקום המרכזי המאפשר גישה מהירה לכל מידע על כל אדם או חברה הוא מנוע החיפוש של גוגל.
כבר למעלה משני עשורים שכל אדם יכול לחפש מידע עליכם בקלות דרך גוגל. כל מה שצריך הוא לכתוב את שמכם במנוע החיפוש וכבר בשלב השלמת תוצאות החיפוש ניתן להתחיל לקבל רושם עליכם. תוצאות חיפוש שליליות יהפכו את המוניטין שלכם לשלילי, וללא טיפול מהיר הבעיה תחריף ותרחיק מכם אנשים רבים.
תוצאות חיפוש שליליות בגוגל על איש ציבור הן לרוב כתבות שליליות מאתר חדשות ותוכן גדול. למרות זאת, אנשי ציבור שונים עלולים לסבול מתמונות לא מחמיאות, סרטונים שליליים עליהם, בלוגים הכוללים מידע ביקורתי, פסק דין עם שמם ואזכורים שליליים רבים.
הזנחת מוניטין שלילי ללא טיפול לא רק תגרום לאנשים רבים להתרחק מכם, אלא גם תהפוך את מלאכת הטיפול בבעיה למורכבת יותר.

עולם ניהול מוניטין יעזור לכם להפוך את התדמית לחיובית ומושכת

מוניטין לא הופך לחיובי כך סתם וכן מוניטין שלילי לא יעלם ללא תכנית דיגיטלית מותאמת להדחקת התוצאות הלא רצויות, מעל התוצאות הישנות, יעלו תוצאות חיוביות מותאמות בהתאם לצורך של כל איש או אשת ציבור.
תוצאות חיפוש שליליות לא נמחקות מגוגל, ולרוב – בעלי או עורכי האתר יסרבו להסיר את הכתבה או המידע השלילי עליכם. השיטה הטובה ביותר להעלים את תוצאות אלו ולדחוק אותן לדפים 2-3 בגוגל (שאליהם כמעט אף אחד לא מגיע) היא באמצעות ניהול מוניטין, בסוג של תהליך קידום אתרים אורגני מיוחד, שבמסגרתו מקדם אתרים מומחה בעצם מקדם מספר רב של כתבות באתרים שונים שמזכירים את השם שלכם בהקשרים חיוביים, וכך דוחק את התוצאות השליליות למטה. כך הופכים את המוניטין שלכם בגוגל וברשתות החיוביות מאפרורי או שלילי למוניטין חיובי.

שתפו חברים

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

השאירו תגובה