יועץ קידום אתרים - אורי שחם

במציאות שבה נוכחות בולטת בגוגל היא נכס יקר ערך לכל עסק, יועץ קידום אתרים (SEO) הוא איש מקצוע חשוב במיוחד לכל עסק שיש לו אתר אינטרנט. בחירה מושכלת של יועץ SEO מיומן תוביל לגידול משמעותי בהיקף התנועה לאתר שלכם, ולכן ככל הנראה גם לעוד פניות והכי חשוב, עוד לקוחות. ייעוץ קידום אתרים של Impressive Digital על ידי המנכ”ל והבעלים אורי שחם הוא שירות מקיף, שנשען על ניסיון רחב היקף ומותאם באופן מושלם לעסק ולאתר שלכם. לכן, אני מרשה לעצמי להבטיח לכם שתצאו נשכרים מהייעוץ, אשר עשוי לחסוך לכם הוצאות מיותרות של אלפי שקלים על שיטות קידום לא יעילות.

יועץ קידום אתרים SEO אורי שחם

ייעוץ SEO איתי עובד כך:

בחינת אתר העסק וכלל הפעילות שבוצעה בו ומחוצה לו עד היום לטובת פעילות הקידום.

ביצוע של מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים להבנת השוק והפוטנציאל.

הפקת דו"ח מצב של האתר + המלצות לשיפור + מעבר מסודר ביחד עליהן.

אם תרצו - ביצוע אופטימיזציה לאתר, בניית היררכיה, שדרוג התכנים ושיפור חוויית המשתמש.

אני לא יועץ קידום אורגני היחיד - אבל אני בהחלט יכול לעזור:

✔️ אני יועץ SEO בעל 10 שנות ניסיון ומאות אתרים שעברו מהפך ביחד איתי בדרך להצלחה

✔️ הסכום שתשלמו על ייעוץ SEO מקצועי איתי הוא כלום לעומת מה שאני יכול לחסוך לכם

✔️ אני סופר פדנט ומקצועי, ואעביר לכם דו”ח מקיף על הפעולות שיש לבצע באתר לטובת שיפור קידומו

✔️ נעבור ביחד, בשקיפות מלאה, על הדו”ח וההמלצות שלי – ואם תרצו, איישם אותן

✔️ אשמח להפנות אתכם לכמה לקוחות ממליצים שרק תרצו, כדי שתהיו שקטים

השתכנעתם שכדאי לדבר?
השאירו פרטים:

להתרשמותכם, מיקומים של מספר אתרים תחת קידומי:

מיקומי אתר בתחום הריטריטים
מיקומי אתר בתחום הריטריטים שאני מקדם
מיקומי אתר מוצרי חשמל
מיקומי אתר בתחום מוצרי החשמל שאני מקדם

יועץ קידום אתרים עם 10 שנות ניסיון ומאות אתרים מקודמים בטופ!

מצד אחד, תחום קידום האתרים מתאפיין בדינמיות רבה, מפני שהאינטרנט משתנה כל הזמן ואיתו הרגלי הגלישה והציפיות של האנשים מכל האתרים. מצד שני, יועץ לקידום אתרים זקוק לניסיון רב. מי שכבר לקח חלק בתהליכי קידום רבים, בשלל תחומי פעילות, כמוני, מזהה מראש כל מכשול וכל אתגר. מי שכבר הצליח לקדם אתרים לצמרת תוצאות החיפושים הרלוונטיים יודע גם לספק את המענה הנכון ביותר לכל תרחיש, ולכן התהליך יתנהל במקסימום יעילות.

אני מספק שירותי ייעוץ קידום אתרים על בסיס למעלה מ-10 שנות ניסיון. לאורך שנות הפעילות שלי בתחום הובלתי מאות אתרים לטופ בגוגל, גם בעבור ביטויים שהתחרות עליהם עזה וגם כשנקודת המוצא הייתה נמוכה מאוד. הניסיון אותו צברתי לאורך השנים מתורגם לקידום אפקטיבי להפליא – והרווח כולו שלכם.

מהו תפקידו של יועץ לקידום אתרים?

התפקיד של יועץ קידום אתרים הוא לעזור לכם להיחשף לעוד עיניים, ובמיוחד למי שעשויים בסבירות גבוהה להפוך ללקוחות משלמים. כדי לעשות זאת, יועץ מקצועי ואחראי קודם כל בוחן את האתר שלכם ואת המצב בגוגל בתחום הפעילות שלכם.

לאחר מכן, ישנן 2 אפשרויות: אופציה אחת היא ייעוץ לקידום אתרים “בלבד”, כלומר שורת המלצות מפורטות ומדויקות שאם תיישמו אותן תראו את האתר מטפס מעלה עוד ועוד בדפי תוצאות החיפושים בגוגל. האופציה השנייה היא ייעוץ ומימוש, כלומר שירות כולל שמבצע עבורכם את כל הפעולות הנחוצות בלי שאתם תצטרכו להקדיש לכך זמן יקר. הבחירה היא כמובן שלכם ומן הסתם ניתן גם להמשיך איתי לתהליך קידום מלא ומקיף, אורגני או ממומן, של אתר העסק שלכם.

באילו מקרים מומלץ לבצע ייעוץ קידום אתרים?

  1. תהליך ממושך שלא מניב את הפירות הרצויים – אם אתם מנסים לקדם את האתר זמן רב, ומשקיעים בכך שלל משאבים מבלי לראות תוצאות, אין טעם להמשיך לעשות אותו דבר ולצפות לשינוי. מומחה קידום אתרים אורגני כמוני יוכל לאתר בעבורכם את החסם להצלחה, ויעזור לכם להבין איך לשכנע את גוגל שהאתר שלכם איכותי, אמין ומקור סמכות.
  1. האתר נענש ע”י גוגל – אם מסיבה כזו או אחרת האתר שלכם ספג עונש מגוגל, הנזק עלול להיות חמור מאוד וגם לטווח ארוך. ויתור על שירותיו של יועץ קידום אתרים במצב זה, שהוא למעשה סוג של מצב חירום, הוא למעשה ויתור על הפוטנציאל של האתר למשוך לעסק מתעניינים ולקוחות.
  1. צוות קידום אינהאוס שלא מצליח לגרום לאתר להמריא – לפעמים הידע הקיים בעסק לא מספיק כדי לקדם את האתר. לפעמים התחרות הקשה מחייבת בקיאות מעמיקה יותר. לפעמים פשוט נדרשת נקודת מבט חדשה. בכל מקרה, עם ייעוץ SEO חיצוני האתר כן ימריא, ולשם כך בדיוק אני כאן בשבילכם.
  1. כשנוצר ספק ביכולות של חברת הקידום הקיימת – גם אם “לא נעים”, השיקול העסקי הנכון הוא לקבל חוות דעת נוספת, וזו יכולה להגיע אך ורק מיועץ מומחה ובעל יושרה. תנסו, לא תתאכזבו 😊.

לאורך השנים, הושטתי עזרה לעסקים בכל המצבים הנ”ל, ואחרים. אתם מוזמנים לפנות אליי, לספר לי מה המצב של האתר שלכם כיום ומהם היעדים שלכם, ואני אמצא את הנתיב המהיר ביותר כדי להגיע אליהם. אני יודע לספק פתרונות קידום אתרים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים – פנו אליי ואתאים את תכנית הקידום הרלוונטית והטובה ביותר לעסק שלכם.

מספר דברים שיועץ קידום אתרים יבדוק בעבורכם בייעוץ SEO:

הצעד הראשון של יועץ SEO הוא כאמור לבצע בדיקות מקיפות ומדוקדקות (אגב, המונח SEO הוא ראשי תיבות של Search Engine Optimization, כלומר אופטימיזציה למנועי חיפוש. המונח לא באמת מתאר את האופן שבו מתבצע כיום קידום אתרים אורגני, אבל מאחר שהוא כבר השתרש אנחנו משתמשים גם בו).

הדברים שאותם בוחן עבורכם יועץ קידום אתרים מומחה כמוני לעומק במסגרת התהליך:

    • חוויית המשתמש באתר – גוגל אוהבת אתרים שהגולשים אוהבים, ולכן חובה לייצר חוויית משתמש אופטימלית מכל הבחינות. בהתאם, זהו מרכיב קריטי בכל בדיקת ייעוץ קידום אתרים.
    • איכות התכנים באתר – למשל, תוכן מועתק (שגוגל כמובן ממש לא אוהבת), תוכן דל, לא מעודכן וכו’.
    • ההיררכיה הקיימת – והאם היא מתאימה לדרישות העדכניות של גוגל.
    • בעיות קוד – בעיות שאפשר לפתור יחסית בקלות ולייצר שינוי ניכר לטובה. וגם אם מדובר בבעיות קוד מורכבות, אנחנו נדע לתת לכם את הפתרון המלא.
    • מהירות הטעינה של האתר – פרמטר שגם גוגל וגם הגולשים מייחסים לו משקל נכבד ואותו נדע לשפר.
    • קישורים – גם אלה החיצוניים (קישור בעייתי לא רק שלא יועיל, אלא גם יגרום נזק) וגם אלה הפנימיים (שיכולים לחזק באופן משמעותי דפים חלשים).
    • תחרות – יועץ קידום אתרים בוחן גם את המתחרים ואת המצב שלהם בגוגל. המידע הזה מאפשר להבין עבור אילו ביטויים קל יותר לקדם את האתר שלכם, ובאופן כללי מהי מידת ההשקעה הנחוצה עבור כל מילת מפתח רלוונטית.
יועץ SEO שישפר את הקוד באתר
שיפור הקוד באתר שלכם (תמונה: Canva Pro)

אז איך בכל זאת תבחרו נכון איש מקצוע מתאים לשם ייעוץ קידום אתרים?

השיקול הראשון בבחירת יועץ לקידום אתרים הוא הוותק והניסיון שלו. הסיבה לכך היא שניסיון במרבית המקרים כאמור מתורגם לבקיאות, וליכולת מוכחת למצוא במהירות מענה אופטימלי לכל אתגר. תוצאות העבר של כל יועץ בתחום מהוות גם הן כמובן שיקול מרכזי: מי שכבר עזר לבעלי ובעלות עסקים אחרים לפצח את הציפיות של הגולשים והדרישות של גוגל יעשה זאת גם עבורכם. בהתאם, המלצות של לקוחות קיימים ולקוחות קודמים הן בסיס מצוין לקבלת ההחלטה הנכונה באיזה יועץ לקידום אתרים כדאי לבחור. אז אל תתעצלו – בקשו מכל יועץ SEO שאת שירותיו אתם שוקלים לשכור מספר לקוחות שיסכימו להמליץ עליו ודברו איתם.

כמו כן, כדאי להתעניין לגבי הכלים הטכנולוגיים שבהם נעזר כל יועץ קידום אורגני (גם אם מן הסתם אתם לא מומחים בתחום).

אילו מיומנויות נדרשות מיועץ SEO?

ייעוץ SEO איכותי באמת ניתן רק כשהיועץ ניחן במספר איכויות הכרחיות: קודם כל רצינות ויסודיות, גם לצורך כל הבדיקות הנ”ל וגם כדי לבנות תהליך קידום מדויק. לאחר מכן, נדרשת למידה מתמדת, בגלל שעולם הדיגיטל תזזיתי מאוד וכי גוגל כל הזמן מעדכנים את האלגוריתם שלהם (ובעצם גם הגולשים משנים באופן קבוע את הרגלי השימוש באינטרנט). עוד מיומנות רלוונטית ליועץ קידום אתרים היא סדר וארגון (ואפילו פדנטיות), על-מנת להפיק מקסימום תועלת מכל הנתונים הנאספים במחקר, וגם חשיבה אסטרטגית היא חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של יועץ לקידום אתרים שכדאי לבחור בו.

ולבסוף, ואולי הכי חשוב, מחויבות אמיתית לכל לקוח וכל לקוחה, כדי שכל האיכויות הקודמות יבואו לידי ביטוי מלא ויובילו את האתר שלכם לטופ.

אני לא יועץ SEO היחיד בשוק - אז למה בכל זאת לבחור בי?

  • בזכות הניסיון – כאמור, 10 שנים ומאות לקוחות שבעי רצון. מאוד. ביצעתי קידום אורגני לאתרי וורדפרס ואחרים בהצלחה רבה, בתחומים רבים.
  • בזכות השקיפות – כך שבכל שלב תקבלו את כל המידע הנחוץ לכם, עם הסברים ברורים בגובה העיניים ותשובה לכל שאלה, כבסיס לקבלת החלטות מושכלת.
  • בזכות היחס האישי – כפי שכל שירות צריך להינתן בימינו.
  • בזכות חופש הבחירה המלא שלכם – כשאתם עובדים עם מקדם אתרים פרילנסר שלא כובל אתכם אליו בחוזה דרקוני, יש לכם מקסימום חופש בחירה ואתם נשארים איתי לא כי אתם חייבים אלא כי אתם רוצים. ומרוצים.
  • בזכות ההצלחות – רוצים לשמוע סיפורי הצלחה על ייעוץ SEO שהענקתי? יש בשפע (מלקוחות שעזרתי להם), רק תבקשו ותקבלו ים של המלצות.

רוצים לשמוע עוד? פנו אליי עוד היום:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא ייעוץ לקידום אתרים:

האם השירות כולל התייחסות גם לגבי קידום ממומן?

ייעוץ קידום אתרים הוא שירות מודולרי, ובמידת הצורך תקבלו המלצות גם על פרסום בגוגל ממומן.

איך מודדים את התוצאות של ייעוץ קידום אתרים?

יועץ קידום אתרים מיומן עוזר להגדיר KPI-ים (Key Performance Indicators) מדויקים. למשל, לגבי היקף התנועה לאתר, מיקומים אורגניים, מהירות טעינת האתר וכו’. פרמטר מדיד נוסף הוא ROI, ההחזר להשקעה (Return on Investment).

Open chat
שלחו לי וואטסאפ >>
שלחו לי וואטסאפ
Call Now Button