פרסום בגוגל לעסקים

גוגל הוא המקום שאליו מגיעים כולם כדי למצוא תשובות לכל סוגי השאלות, בתדירות גבוהה מאוד. אי לכך, הופעה בדפי התוצאות חושפת את העסק שלכם לעיני לקוחות פוטנציאליים – ולכן פרסום בגוגל (ובמונח המקצועי: PPC) הוא אופציה שחובה לשקול בכל אסטרטגיית שיווק בדיגיטל. במשך למעלה מ-10 שנים פרסמנו בגוגל שורה ארוכה מאד של לקוחות, משלל תחומים, והגענו להישגים מרשימים. בזכות הניסיון והלמידה המתמדת שלנו את התחום אנחנו יכולים למצות את כל היתרונות של המודעות בגוגל: Impact מיידי, שליטה מוחלטת בתקציב, מיצוי ההשקעה לטובת החזר מקסימלי, טירגוט מוצלח של קהל היעד ויכולת להשביח ולשפר את הקמפיין ואת תוצאותיו בזמן אמת.

התוצאה: תנועה בהיקף נרחב מאוד לאתר/לדף הנחיתה שלכם, של גולשים רלוונטיים, ותוך זמן קצר. הבטחה נוספת שלנו לכל לקוחותינו היא לשקיפות מלאה עם דו”חות קבועים וזמינות לכל שאלה ובקשה – כדי שגם אתם תמנפו את יכולות הפרסום בגוגל להצלחה עסקית.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, לספר לנו מה אתם רוצים לפרסם אונליין, ואנחנו נעזור לכם להגיע ליעד עם קמפיין מדויק, חד ומשתלם במיוחד.

פרסום עסקים בגוגל עם אורי שחם
אורי שחם - מנכ"ל ובעלים

קידום ממומן בגוגל אדס אצלנו עובד כך:

ביצוע מחקר מילות מפתח מקיף ומחקר מתחרים.

בחירת מילות המפתח ביחד עם הלקוח בתהליך מושכל ומסודר.

הקמת הקמפיינים בממשק גוגל אדס על פי מחקר מילות המפתח.

קביעת יעדים ויצירת מדידה מדויקת לטובת אופטימזיציה שוטפת.

למה כדאי לכם לבחור בנו לצורך פרסום ממומן בגוגל?

✔️ כי אנחנו עושים PPC כבר יותר מ-10 שנים, עבור מגוון רחב מאוד של לקוחות.

✔️ כי אנחנו עושים PPC באהבה, ועם כל הלב עבור כל לקוח ולקוחה.

✔️ כי אנחנו מבצעים מחקר יסודי כבסיס לכל קמפיין פרסום גוגל.

✔️ כי אנחנו מתנהלים בשקיפות מוחלטת, כולל דוחות מפורטים ונוחים להבנה.

✔️ כי אנחנו מקפידים על זמינות מרבית עבורכם לכל שאלה או פנייה.

✔️ כי אנחנו מאמינים ביחס אישי ובהתאמה מושלמת של כל קמפיין לעסק הספציפי.

✔️ כי איתנו התוצאות של פרסום בגוגל מצוינות ומהירות.

להתרשמותכם, תוצאות אמיתיות של לקוחות:

קידום ממומן בגוגל תוצאות
תוצאות של לקוח בתחום בעלי המקצוע: 8% עליה בקליקים, 6% עליה בחשיפות, 20% עליה בכמות הפניות, הוזלה של 8% במחיר לפנייה, 10% עליה ביחס ההמרה ו-57% עליה בכמות טלפונים ישירות מהמודעות.
פרסוo בגוגל לעסקים שמביא תוצאות
תוצאות של לקוח בתחום הטלויזיות: 25% עליה בקליקים, 38% עליה בחשיפות, הוזלה של 23% במחיר לקליק 56% עליה בכמות הפניות, הוזלה של 38% במחיר לפנייה, ו-24% עליה ביחס ההמרה.
רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים:

פרסום בגוגל שמביא תוצאות מיידיות!

פרסום ממומן בגוגל – כשהוא מנוהל נכון – מצליח לעשות משהו שנראה לפעמים בלתי אפשרי: לייצר תוצאות מיידיות, או קרוב למיידיות.

בהתאם, אנחנו ב-Impressive Digital ממליצים בחום על פרסום בגוגל לעסקים חדשים שזקוקים ללקוחות כבר עכשיו ולא יכולים לחכות חודשים עד שפעילות של קידום אורגני תניב להם את הפירות. זוהי דרך פעולה כדאית מאוד גם כשיש מוצר או שירות חדש. מודעה ממומנת בדפי תוצאות החיפוש של גוגל יעילה גם עבור מבצעים וגם לשיווק מוגבל בזמן (למשל, קורס שעומד להיפתח בקרוב וחשוב להביא אותו לידיעת מתעניינים בתחום כבר עכשיו, פרויקט נדל”ן שמתחיל להיבנות ועוד).

כמו כן, רצוי לשקול פרסום בגוגל במקרים שבהם קידום אתרים אורגני יניב תוצאות רק לאחר תקופה ארוכה. יועץ קידום אתרים מנוסה יכול להעריך עבורכם את טווח הזמן הדרוש להצלחת קמפיין אורגני, וכך תדעו עד כמה חיוני הפרסום בתשלום בגוגל. אנחנו יודעים לספק את 2 סוגי השירותים האלה ברמה מהגבוהות בארץ ונשמח לייעץ לכם לגבי אסטרטגיית הפרסום המתאימה ביותר בעבורכם.

קידום ממומן בגוגל - הדרך המהירה להגיע לעמוד הראשון בגוגל

מאחר שפרסום בגוגל הוא דרך מהירה מאוד להגיע לעמוד הראשון בגוגל, ודרכו לעוד ועוד עיניים של גולשים שמתעניינים במוצרים ובשירותים שהעסק שלכם מציע, האפיק הזה רלוונטי לכל עסק כמעט. בעידן שבו בכל ענף עסקים מתמודדים עם אתגרים מורכבים, ובין השאר עם מתחרים רבים, המהירות סוללת את הדרך להצלחה ארוכת טווח משום שהיא מאפשרת ליצור מאגר לקוחות רחב. כשבזכות מודעה מוצלחת בגוגל אדס, גולש יוצר איתכם קשר, הופך ללקוח וזוכה למוצר ושירות ברמה גבוהה – סביר להניח שהוא יקנה מכם עוד מוצרים או שירותים, ואפילו ימליץ עליכם למכרים וחברים.

פרסום ממומן בגוגל (PPC) - הדרך המשתלמת להתבלט בגוגל

המונח המקצועי לפרסום במנוע החיפוש ששינה את העולם הוא כאמור PPC – ראשי תיבות של הביטוי Pay Per Click, ובתרגום חופשי: תשלום על לחיצה.

זהו מודל התשלום לגוגל עבור הפרסום, והמשמעות היא שאם גולש או גולשת ראו את המודעה אבל לא לחצו עליה, אתם לא משלמים. התשלום הוא אך ורק על הקלקה על המודעה, כלומר על גולשים שנכנסו לאתר העסק שלכם או לדף נחיתה מתאים דרך המודעה הממומנת שלכם בגוגל. בזכות המודל הזה, קידום ממומן בגוגל הוא לא “רק” הדרך המהירה ביותר להתבלט בדפי תוצאות החיפושים הרלוונטיים – אלא גם דרך משתלמת מאוד (*).

* כדי להבטיח ROI (החזר השקעה) מירבי, נדרשת קבלת החלטות אופטימלית: קביעת תקציב יומי נכון, הצבת רף עליון לתשלום על כל הקלקה, אפיון הקמפיין וקהל היעד, בחירת מילות מפתח שעבורן תופיע המודעה, ניסוח הכותרות והטקסטים הנוספים, בחירת סוג הקמפיין ועוד. כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומסייעים לכם להפיק מקסימום תועלת מכל שקל שתשקיעו בשיווק באפיק זה (פירוט על כל אלה – בהמשך העמוד).

פרסום בגוגל לעסקים - תהליך העבודה שלנו

פרסום בגוגל עובד, ועם Impressive Digital הוא עובד מצוין, בזכות תהליך עבודה מדויק שמיושם במקצועיות רבה ועם מלוא תשומת הלב לכל פרט. לתהליך שלנו 5 שלבים:

  1. מחקר מילות מפתח – הבסיס של פרסום עסקים בגוגל הוא מחקר שמגלה מהם הביטויים שעבורם כדאי במיוחד להציג מודעות. המחקר כולל שימוש בכלים ייעודיים בהתאמה מלאה למוצרים והשירותים שתרצו לשווק. במסגרתו תקבלו טבלה ברורה עם הביטויים הרלוונטיים לעולם העסק שלכם, עם נפח ביטויים חודשי ממוצע בעבור כל אחד מהביטויים וטווח מחירים צפוי בעבור כל קליק על מודעה שלכם שקופצת לגולשים כתוצאה מאותם חיפושים בגוגל. המחקר מחייב מיומנות ייחודית של מקדם אתרים מומלץ.
  2. מחקר מתחרים – בדיקה מעמיקה של פעילות המתחרים בגוגל. הממצאים מאפשרים לנו להבין טוב יותר מה גולשים מחפשים, מהי רמת התחרות עבור כל ביטוי רלוונטי בגוגל אדס ואיך לחלק את התקציב באופן אופטימלי.
  3. הגדרת יעדים ומטרות – על-מנת לדייק את הקמפיין וכדי שיהיה אפשר למדוד את האפקטיביות של כל מודעה.
  4. הקמת הקמפיין בממשק של גוגל (Google Ads) – פעולות שמחייבות בקיאות הן מבחינה טכנית והן מבחינת התוכן של הפרסום.
  5. יצירת מעקב המרות – קידום בגוגל ממומן נבחן על סמך תוצאות בפועל, כלומר כמה גולשים הקליקו על כל מודעה וכמה מתוכם גם המשיכו הלאה לאורך משפך השיווק: יצרו קשר עם העסק, השאירו פרטים, רכשו מוצר וכו’. המעקב אחרי התנהגות הגולשים וההמרות מתבסס על קודים שאנחנו שותלים באתר ו/או בדף הנחיתה.

למעשה, יש גם שלב שישי: אופטימיזציה שוטפת. בזכות מעקב ההמרות אנחנו יכולים לקבל בזמן אמת תמונת מצב מפורטת ומלאה – ולשפר את הביצועים של כל קמפיין PPC באופן שוטף.

קידום בגוגל ממומן בישראל
(תמונה: Canva Pro)

פרסום עסקים בגוגל - מהם היתרונות שלו?

כהשוא מתבצע במקצועיות, התרומה של פרסום בגוגל לעסקים משמעותית מאד. היתרונות העיקריים הם:

  • תוצאות מהירות.
  • שינוי מצב העסק מן הקצה אל הקצה, באופן כמעט מיידי.
  • שליטה מלאה בהוצאות.
  • טירגוט מדויק של קהל היעד (גילאים, מיקום גאוגרפי, שפות וכו’).
  • יכולת ניתוח והסקת מסקנות מועילות על סמך נתונים עדכניים כשהקמפיין באוויר.
  • החזר השקעה (ROI) משתלם במיוחד – כשקמפיין מנוהל נכון ביד איש פרסום בגוגל מקצועי..

פרסום בגוגל אדס - מהם סוגי הקמפיינים האפשריים במערכת?

כשאתם מפקידים בידיים המיומנות שלנו את הפרסום בגוגל אדס, אתם לא צריכים לבזבז זמן יקר על למידת הממשק ויכולים להתמקד במה שאתם באמת טובים בו – ניהול העסק שלכם. יחד עם זאת, כדאי להבין את המושגים הבסיסיים לגבי פרסום בגוגל אדס, ובראשם סוגי הקמפיינים שהמערכת מאפשרת.

סוג אחד הוא קמפיין חיפוש: המודעות מופיעות בדפי תוצאות חיפושים רלוונטיים בגוגל עצמו.

סוג שני הוא קמפיין מדיה: מודעות טקסט ו/או תמונות ו/או שילוב של תמונות וטקסט – שמופיעות באתרים שונים שהם חלק מרשת המדיה של גוגל – בהתאם לנושא הרלוונטי.

עוד אופציה היא קמפיין יוטיוב: בסוג הזה של פרסום בגוגל לעסקים אנחנו יוצרים עבורכם וידאו קצר שיופיע אצל הגולשים ביוטיוב לפי מילות מפתח או תחומי עניין, לפני תחילת הסרטון שהם מעוניינים לצפות בו או במהלכו.

הסוג הרביעי הוא קמפיין PMAX. זהו סוג חדש יחסית של פרסום בגוגל ממומן, והעיקרון המרכזי שלו הוא ביצועים מקסימליים על בסיס למידת מכונה (או אם תרצו בינה מלאכותית) – אנחנו ואתם מגדירים יעדים, וגוגל מתאימה להם את הקמפיין האופטימלי. פרסום מסוג זה מתאים במיוחד לצורך קידום אתרי חנות (איקומרס), שכן תוצאותיו כוללות מחיר, את שם המוצר ואת התמונה שלו והן מופיעות בחלק העליון של עמוד התוצאות של גוגל – מעל לתוצאות הממומנות של קמפיין החיפוש ומעל למפות ולתוצאות האורגניות. חלק מהמודעות שבונים במסגרת קמפיין Performance Max מופיעות גם ברשת המדיה של גוגל, ביוטיוב ואפילו ב-Gmail.

בנוסף, ניתן לבחור בקמפיין Demand Gen – שילוב של פרסום ביוטיוב, Gmail ודיסקברי. גם זו אופציה חדשה יחסית של קידום ממומן בגוגל אשר נעזרת ב-AI, והעיקרון המרכזי שלה הוא זיהוי הגולשים שיש סיכוי גבוה במיוחד שירצו לקנות מכם שירותים או מוצרים – על סמך נתוני חיפוש, נתונים דמוגרפיים ונתוני התנהגות.

קידום ממומן בגוגל ללא כל התחייבות - נשארים רק אם מרוצים!

כשאתם בוחרים בנו לצורך ניהול קמפיין PPC, אתם לא צריכים להתחייב לכלום. ההתחייבות היא רק שלנו – למחקר מעמיק שיבטיח קידום בגוגל ממומן יעיל במיוחד, לשקיפות, לזמינות ולאופטימיזציה מתמדת של כל פרסום בגוגל אדס.

אתם נשארים איתנו כל עוד יש צורך בפרסום בגוגל וכל עוד אתם מרוצים (ומניסיון מצטבר של למעלה מעשור, הלקוחות שלנו מאוד מרוצים).

פרסום בגוגל ממומן - איך זה עובד בפועל?

פרסום ממומן בגוגל עובד כאמור במודל של Pay Per Click. בכל קמפיין נקבע גם המחיר המקסימלי שישולם עבור כל לחיצה על המודעה. עוד קודם לכן מוגדר התקציב החודשי שמוקדש ל-PPC (בגוגל אדס יוגדר לכל קמפיין תקציב יומי שהוא כמובן נגזרת של התקציב החודשי הכולל).

על בסיס המחקרים (מילות מפתח, מתחרים) אנחנו בוחרים את הביטויים שעבורם המודעות יופיעו. לאחר מכן, נכתוב מודעות שימשכו את תשומת הלב של הגולשים ויניעו אותם ללחוץ על המודעה. דגש נוסף הוא הלימה עם ההצעות באתר או בדף הנחיתה, כדי למקסם את הסיכוי להמרה בהמשך.

אפשרויות בחירה נוספות עבור קידום בגוגל ממומן: המקומות בארץ שבהם נמצאים הגולשים שעבורם כדאי להציג את המודעה (למקרים שבהם נחוץ מיקוד גיאוגרפי), תזמון הצגת המודעה (למשל בשעות מסוימות בלבד), המכשירים שבהם היא תוצג (דקסטופ ו/או מובייל ו/או טאבלט), ועוד.

מהם ההבדלים בין פרסום בגוגל ממומן לקידום אורגני בגוגל?

 

קידום ממומן בגוגל (ppc)

קידום אורגני בגוגל (seo)

חשיפה

בהתאם לתקציב הפרסום

ללא הגבלה

פילוח קהל יעד

מדויק מאוד

אפשרי, אבל נרחב יותר

תוצאות

מיידיות, לפעמים כבר מהיום הראשון של כל קמפיין פרסום עסקים בגוגל

מחייבות סבלנות רבה. למעשה, מומחה קידום אתרים עם יושרה לא יבטיח פרק זמן ספציפי בגלל התלות בגורמים רבים מאוד

נכסים דיגיטליים דרושים

אפשר להסתפק גם בדף נחיתה איכותי

חובה להשקיע באתר איכותי, מעוצב, עם כמות גדולה של תוכן, היררכיה נכונה וטעינה מהירה

עלויות

תשלום לגוגל ולאיש המקצוע שמוביל את הקמפיין

תשלום רק לאיש המקצוע שמקדם את האתר

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא פרסום בגוגל ממומן:

מהו התקציב המינימלי של פרסום בגוגל לעסקים?

כשמגדירים קמפיין פרסום גוגל לא דורשת עמידה ברף כלשהו, כך שבאופן עקרוני אין מינימום. מידת ההשקעה תלויה ביעדים הספציפיים שלכם. בזכות המודל של PPC והמקצועיות שלנו, ניתן להגיע להישגים יפים גם בסכומים נמוכים.

על סמך מה מאפיינים את קהל היעד של כל פרסום בגוגל?

מגדר, גיל, אזור גיאוגרפי, תחומי עניין וגם פרמטרים שמחייבים מחקר מעמיק יותר כדי לנסח מודעות אפקטיביות באמת.

Open chat
שלחו לי וואטסאפ >>
שלחו לי וואטסאפ
Call Now Button